Z okazji zbliżających się Świąt Wielkanocnych, klasa I składa wszystkim rodzicom, nauczycielom i uczniom najserdeczniejsze życzenia. Wiosennego nastroju, dni pełnych energii oraz wytchnienia od codziennych obowiązków. Dużo zdrowia i radości. BP
REALIZACJA PROJEKTU WIELOPRZEDMIOTOWEGO
W KLASIE 3a
CZAS NA KULTURĘ - ŻYWE OBRAZY
W ramach edukacji plastycznej, technicznej oraz zajęć rozwijających kreatywność i zajęć komputerowych, uczniowie klasy 3a realizowali tygodniowy projekt pod nazwą „Żywe obrazy”. Zadaniem dzieci było wyszukanie portretów malarskich oraz opracowanie informacji na temat wybranego obrazu i jego autora. Głównym celem było jak najwierniejsze odzwierciedlenie postaci przedstawionej na portrecie, należało zatem przygotować także rekwizyty i poćwiczyć pozowanie. Efekty niektórych prac przeszły najśmielsze oczekiwania, zachęcamy do ich obejrzenia. A Wam, która praca się podoba? MB
link do zdjęć:
https://www.facebook.com/media/set?vanity=SzkolaPodstawowaWRaszowce&set=a.3798153953613938
Zostały ogłoszone wyniki konkursu organizowanego przez Gminny Ośrodek Kultury „Kartka Wielkanocna 2021”, w którym wzięli udział wszyscy uczniowie z klasy 3a. Na zajęciach edukacji plastycznej każdy wykonał kartkę według własnego pomysłu, wykorzystując materiały zgromadzone w sali lekcyjnej. Każda kartka była inna, a dzieci wręcz prześcigały się w pomysłach. Jury doceniło trud dzieci, gdyż możemy się pochwalić dwoma miejscami na podium oraz jednym wyróżnieniem w kategorii „Od 9 lat”.
I miejsce ex aequo – Łukasz Gątkowski i Maria Torzyńska 3a
Wyróżnienie: Daria Frąc 3a.
Ponadto możemy się pochwalić „duszą artystyczną” naszych rodziców, którzy również wzięli udział w wyminionym konkursie w kategorii „Dorośli”:
II miejsce – pani Marta Kęcińska
III miejsce – pani Ewa Tatys – Sobiegraj.
Wszystkim serdecznie gratulujemy.
MB
https://okgminalubin.pl/wyniki-konkursu-kartka-wielkanocna/
W II semestrze klasa 3a przystąpiła do projektu organizowanego przez firmę Whirpool „Nie marnujmy chwil”, który promuje wśród dzieci i młodzieży walkę z marnowaniem żywności. Dzięki materiałom edukacyjnym oraz zajęciom w formie zabawy chcemy wpoić dzieciom, jak ważna jest troska o zasoby naszej planety, w tym pożywienie, a tym samym – jak wiele możemy zyskać, jeśli zwracanie większej uwagi na wykorzystywanie żywności stanie się stałym elementem naszego stylu życia. Zabawę rozpoczęliśmy od omówienia piramidy żywienia i zrobienia sałatek ze wszystkich zgromadzonych produktów. Sałatki nie tylko były zdrowe, ale również smaczne i żadna się nie zmarnowała, gdyż zorganizowaliśmy wspólne, klasowe II śniadanie. Niedługo przystąpimy do realizacji kolejnych zadań. |